Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 29 januari 2011

två alternativ RÖSTA!

Har du två alternativ till en tatuering!

Alternativ 1
Att ha denna på underarmen(heter det så?) som jag hade på fotot jag visat i ett tidigare inlägg. Skulle vara ganska stor nog och tjockare än vad bilden visar..







Alternativ 2
Är att jag skulle ha denna latinska text skriven från armleden och mot armbågsvecket! Skulle int ha den riktigt på samma ställe som vågens-märke.. hmm svårt att förklara men ha den på "sidan" av armen.. inte under som vågen :)
Errare humanum est, ignoscere divinum – "Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt"
S

När jag sedan har bestämt mig skall jag nog vänta några månader som Sarah föreslog för att riktigt se att det känns rätt:) men har tänkt på att jag skulle vilja göra en tatuering i många år så är inget jag nu plötsligt kommit på:)

7 kommentarer:

  1. Alternativ 1, väldigt snyggt! Men jag röstar nog ändå på alternativ 2 :)

    SvaraRadera
  2. en text! helt klart

    SvaraRadera
  3. okej! tack :D Funderar om man skulle göra den i vitt? :D eller som vanligt..som vanligt är ju ett säkert kort men liite coolt med vitt!

    SvaraRadera
  4. La int stjärnteckne! Alla datum för stjärntecknena ha ju ändra så du e int ens vågen nå mer på en del ställen! :s E no bättre då ti la nån text som int KAN ändras :) Men ja tycker du ska hitt nån bättre text :s :) Finns så myki bra!

    SvaraRadera
  5. jo ska no si lite mer:) men lutar no åt en text nu:P

    SvaraRadera