Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 31 januari 2011

Utmaning!

Hur länge har du bloggat?
Mitt första inlägg gjorde jag 31.8 2009! Och sedan dess har jag bloggat nästan varje dag:)

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?

Det är 9st jag alltid läser, varje dag! Det är 5 av mina vänner som jag läser och 4 "kändis" bloggar som jag läser:)

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?

Alla är nästan dagboksbloggar förutom två som är modebloggar! Gillar ju mode så finns flera modebloggar som jag brukar kunna gå och kolla men det är två jag alltid kollar varje dag:)

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?

Tror nog det, förut skrev jag mer på dialekt och då var det väl ännu mer "jag" men för att alla skall förstå :P har jag nu bytt:P Skriver ju inte om varje liten sak som händer i mitt liv men är mycket om mode så det är ju jag:P

I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?

Hmm, bloggar för att jag tycker det är kul att få visa min inspiration och bilder o.s.v. Sedan tycker jag självklart det är kul när man får fin feedback:)

Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?

Nej inte ännu :D

Tycker du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Skadligt vet jag inte:O isåfall att de är skriver precis allt de har gjort, tänkte på saker som bråk med pojkvännen och andra privata saker. Man måste kunna se skillnad på vad som är privat och vad man kan lägga ut på nätet. Alla behöver inte veta ALLT om dej för det kan vara skadligt för dej i slutändan.

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Har självklart fått lite negativa kommentarer men de brukar jag ta med en klackspark. Bryr mig inte så mycket om dem, självklart har någon fått mig lite ledsen men man måste ju ta det eftersom jag ändå har lagt ut mitt liv på nätet så alla kan se det..

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Jag hoppas det:P Skulle vara kul! Hoppas även få ett mer intressant liv och inspirerande som skulle vara roligt att skriva om!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar