Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 4 januari 2011

min träning

Fick en fråga om min träning m.m. så svarar såhär :)

Har ju fått gymkort till födelsedagspresent i oktober och före det hade jag inte tränat mycket :D (förutom sommaren -10 när jag hyrt ett gymkort och fick då smak för det) Nåja jag tränar 3-4 gånger i veckan och jag åker bara på hållda timmar :) alltså med en ledare. Timmar jag brukar gå på är:

-Spinning 30-45 min(cykling, kondition, ofta, gillar det)
-bodypump 60 min (styrketräning, minst en gång i veckan)
-bodyattack 45-60 min (hopp m.m.,kondition, då och då)
-bodycombat 60 min (kampsportaktigt träning, kondition, då och då)
-bodystep 60 min (träning på breda, kondition, då och då)
-CORE 30 min (mag och rygg träning)

sedan brukar jag ibland testa något nytt som body, rpv, rpv-body, o.s.v.

Gillar att träna kondition så är mest på det men har förstått man skall kombinera träningen lite så försöker därför även alltid åka på bodypumpen och byta om lite med vilka pass jag åker på eftersom det blir roligare då :P

Fick en kommentar om mitt victoria's secret fashion show om att jag var desperat till att bli smal och att jag skulle se upp eftersom jag redan är smal.. Desperat vet jag inte men strävar efter att få en FAST kropp :) Är redan smal och passlig vikt men vill ju såklart ha en fast rumpa och lår och få bort celluliter:D och få en fin mage till sommaren :D är helt ok mål anser jag!

Kosten är jag inte så bra på, äter inte häslosamt :D haha! Gillar skräpmat och chips och dricker nästan varje dag coca-cola:P men jag är duktig med morgonmål (kan mina vänner intyga! brukar äta dom ur huset på morgonen när jag övernattar hos någon :D) dagens viktigaste mål säger jag till Nika när jag vräker i mig :P

Sedan är det alltid någon sorts middag/lunch/både och och till kvällen något gott :P

Sa till Nika att en orsak till att jag också började träna var att jag skulle få äta vad jag ville :D Såklart inom rimliga mängder om jag vill få resultat av träningen men ändå :D men någon gång skall jag väl nog testa att godistrejka.. just innan sommaren kanske? :S
S

1 kommentar:

  1. Hej tack fr tipset med självutlösaren :)
    Att sträva efter en fast och strak kropp tycker jag inte är fel. Jag vill också ha mer muskler :)

    KRAM

    SvaraRadera