Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 28 januari 2011

Långt hår

Satt och kollade på bilderna jag har på datorn från i sommras.. Så långt hår har jag aldrig haft och nu saknar jag det lite.. Vet att mitt hår var för slitet när jag klippte det att jag var tvungen. Har väldigt tunt hår så slits lätt och jag får det aldrig att bli det tjocka hårsvall jag skulle önska jag hade.. Men man får ta vad man har och göra det bästa av situationen! Pannluggen skall iaf sparas ut nu till sommaren :) Färga håret skulle jag också behöva.. Skulle jag passa i blont :D haha! Har aldrig haft det och tror inte jag någon gång kommer ha det:D tror inte det är jag:)

Skulle vilja hitta en perfekt frisyr för mig och mitt hår! Skulle nu just vilja göra hårförlängning men är rädd det skulle slita allt för mycket på mitt hår att när jag skulle ta bort dem skulle jag inte ha något hår kvar:D inte kul.. :P Men om jag ändå skulle få ha så tjockt hår som Nika. Mina barn kan få Nikas hår, är allt för mycket jobb med mitt..

Nu är det fredag och jag skall ta ett glas baileys och slappa. Fundera lite och se på tv. Skulle vilja finnas där för mina vänner i denna stund och visa att jag älskar dom och att deras lycka betyder massor för mej!
S

4 kommentarer:

  1. skaffa sånadära clips som man sätta i och ta ur lite då man vill? :)

    SvaraRadera
  2. hmm det skulle jag kunna! Men är det inte svårt att få dem att hållas o.s.v? någon som vet? :)

    SvaraRadera
  3. di hålls nog rikti bra! :) ja beställd clipon från rapunzelofsweden för ca. 90 euro... tyvärr har ju jag problem me för TJOCKT hår så ja sku säkert ha borda köp 2 förpackningar :P såg bara dumt ut på mej, lite långa strån i ändorna så ja såld e :D

    SvaraRadera
  4. okej ska koll upp he! :D tack!

    SvaraRadera