Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 28 januari 2011

Låt våren komma

Gillar nog vinter, gillar julen och stämningen före och kring jul. Gillar att åka och åka slalom någonstans (vilket jag inte gjorde iår:() nåja men allt detta är nu förbi och jag vill då direkt ha vår! VÅR, KOM! Bort med snö och skyla och låt det nu stanna vid noll och låt snön smälta snabbare än någonsin!

Sitter och kollar på nätet och på bloggar och ja, överallt efter fina vår saker jag vill ha! Ett par coola shorts vill jag ha, dessa från topshop, behöver inte vara exakt dessa men samma modell:)! Den fina vårjackan i mocca är från H&M men hittade den på bloggen:http://shoppingandfashion.se/ , Skorna är från Nelly, vet inte om det är just domdär jag vill ha men vill ha någe liknande :) En till jumpsuit vill jag ha! Söker den perfekta och hittade denna på asos.com! SUUPER fin! Vill ha!
S

4 kommentarer:

  1. ja e å heeeeelt kär i den där mocka-jackan! vill så ha den :) det finns en liknande som nästan e snyggare på BikBok, och billigare, men den finns bara kvar i L i alla BikBok ja ha kollat i i Sthlm :( så blir nog att vänta på att H&M jackan kmr till affärerna ;P

    SvaraRadera
  2. okej! Men då det inte finns någe bikbok i Vasa.. Finns det ens tro i Hesa? Skall absolut kolla efter den och annars vänta på denhär från H&M :D

    SvaraRadera
  3. ja tror int ;/ men ja va ti bikbok idag, å håka att den tydligen var dyrare än H&M's mockajacka :D

    SvaraRadera
  4. okej! Får vänta på h&m's då :)

    SvaraRadera