Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 13 oktober 2009

fint me eld

när ja kom hem från skolan ida laga nika mat å sedan slängd vi oss båda på soffona å såg på vänner! Sötis fråga va ja sko vila ha ti födelsedagspresent ida å såklart sa ja ALLA VÄNNER BOXAR! Hu kul sko int he va å int hela tiden måst si på datorn alla avsnitt?!

Födelsedagar e no kul! E int ännu i dede stadie då ja skäms över min ålder å int vill fyll nåmer! Ja älskar födelsedagar å tycker he e så kul då folk visar di bryr sig om mej å kommer ihåg mej! ( e lite självisk av mej jag vet)

På freda kommer lite av släkten hit på kaffe! Så får di si nya lägenheten å:) undrar va ja får av mamma å pappa ti present? Ska bli så kul! Sedan på lörda då ja egentligen fyller ska nika å jag ha en mysdag me shopping å sånt ja gillar, fö sedan på kvällen ska vi på min farbrors 50 års fest..

Men nu ska ja ät lite glass, si vänner å skriv lite skolarbeten tills nika kommer från brankka, fö då ska vi basta fö första gången i vår lägenhet:D

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar