Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 27 oktober 2009

vasaloppet!

nu ska ja strax gå iväg fö att träff mina å jenkkis gulisar! ska bli riktigt kul! :D vi ska runt ti alla lägenheter och sedan avslutar vi här vi mej me förfest innan ollis! di e int så många gulisar men desto trevligare! (många va sjuka å:S) jenny kommer sedan åxå hit på förfest me mej å kanske jenkkis en kompis så ja tror dehe kan bli en riktig kul kväll! ska si om ja får ut nika å lura på krog;) hihi

syns på ollis!:D


S

2 kommentarer:

  1. hoppas ni får jättekul! o att du int sakna mig för myki nu då jag int kom heller ;) ha ägna mig åt plagiatdiskussioner på moodle ikväll. ollis sku garanterat ha vari roligare...

    SvaraRadera
  2. va riktigt kul men ja å jenkki blev så sjukt trött efter att vi gått runt HELA stan å kolla lägenheter att hon å ja lämna vi mej å kolla vänner :D

    SvaraRadera