Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 15 oktober 2009

smygas

då ja kom hem från skolan ida å börja gräv i väskan min efter min externa hård disk va han bort!! (hadd måsta ta han ti skolan fö ja hadd ett arbete som ja måsta få utprinta å mitt usb-minne va utlåna) å ja har ALLA mina foton på he minne å ALLA mina filmer.. va så lessen så vi for fort tibak ti skolan å si om he va kvar å HE VA KVAR! älskar min skola där man allri behöver va rädd att nån sko sno nå! di hadd tag ur he ur datorn å bara lagt e brevi skärmen:) TACK ti alla ni som sitt he men int issa ta de:) sko blivi så lessen om alla mina foton sko vari bort:( ännu finns det snälla människor i världen<3

vi börja pack opp maten som nika vari å handla å så for vi ti grönvik me min bil:) pappa sko far å besikt han. så nu e vi utan bil

men me dehe smygas.. man böri märk he då e närmar sig födelsedagar:P nika ha vari ti stan ida.. hm?:P å så ringer hans mamma å syster maria hela tiden ti han å han svarar kort elä går bort..:P kulkul!då vi kom ti grönvik å så kommer janine springade å säger ja måst stå still så far hon å hämtar nå som hon har under tröjan:D gaah! vill veet!

vi ha fundera städ undan här nu å så far på bio! täntk far på fortsättningen ti män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden! ha läst dom alla tre böckerna å tycker dom e grymma! sjukt bra böcker å e så roligt att si filmerna om de då:) att få en bild på allt de man läst. så älsklingen å jag ska no gå iväg på den ikväll



blogg.passagen.se/liri/date/20090618

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar