Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 12 oktober 2009

igen i skolan

jobbet e avklarat och jag ha planera färdigt dagens program fö de på jobbet och morgondagens så ja e lite före:P

nu e ja i skolan och väntar på att jenkki ska kom hit så ska vi böri på me sista av vårt slutarbete i utbildningsplanering och evaluering! hoppas verkligen vi hinner bli klar ti halv 2 då vi ska på föreläsning ti hanken!! sko va så skönt att ha allt klart!

ida far vårt innternet.. hoppas ja har e hela kvällen så ja får sitt på näte in i de sista ikväll då nika e på brankka:) hadd fundera far på gym me jenny men ja ska si.. e lite trött å sko vila ha en ledig kväll:) måst hör me jenny!

en bra sak då man har myki ti tänk på e ti ha en klott-lapp! har allti me en lapp i min kalender där ja får skriv ner mina tankar direkt ja kommer på nå! å ida e min klott-lapp FULL! har så otrolit myki nu i mitt hovo som ska göras innan ja fyller! men no blir e riktigt bra:) tur att pojkvännen e ledi hela veckan så ska ja lägg han ti gör massor:)

S

1 kommentar:

  1. sku va kul att se bilder från lägenheten sen då allt e klart :)

    SvaraRadera