Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 17 oktober 2009

gårdagen

blev riktigt mysit igår me släkten! fick lite presenter:)

av mamma och pappa fick ja en TV!! wohoo! å en stor bukett rosor
å av lillasyster och hennes pojkvän fick ja äntligen min springklocka å en super fin bukett me blommor
av fammo å faffa blommor och pengar (som ida åker på kläder)
av mommo å moffa mina kaffe koppar å fat som ja samlar på
av moster me familj bestick som ja samlar på
av nikas mamma å syster ett par super fina höst skor! skyhöga klackar! får si hu he går ti gå i di:P

å av älskling fick ja imorse då han steg upp alla vänner säsonger på DVD! så kul! så nu kommer ja sitt å si på min nya tv på vänner HELA tiden:D hihi! äntligen har ja friends på DVD å int bara nerladda på datorn. känns int påriktigt då

men nu e nika opp å lagar kaffe till oss! riktigt bra början på dagen:) sedan ha han lova mej att gå på stan hela dan å si på kläder åt mej! (å kanske lite ti han å) innan vi går hem å bastar och gör oss klar för kvällen! ikväll ska vi på min farbrors 50 års fest i molpe så vi e no bort hela kvällen och festar där!

vi tar å firar min födelsedag nästa helj så alla me ut då!

här e från igår! då alla fari förutom min å nikas familj så börja vi ta opp tvn min å hadd bråttom att få på den tills IDOL börja! vi hann exakt;)
vi provsmaka nikas hemlaga vin åxå fö första gången! va riktigt bra! sött och starkt:P

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar