Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 28 oktober 2009

myki myki myki:)

ja ja vet ja tjatar myki om att ja har så myki pågång.. men he heter ju min hektiska vardag å ja tycker he e så skönt ti få skriv av sig allt ja har i hovo å att få alla mina planer framför mej så ja sir dom!

just däfö e min kalender de viktigaste i min vardag (förutom telefon å plånbok) där finns ALLT ja ska ha gjort å när å hur å ja sko int klar mej utan den! bästa som finns e att om man har myki pågång så enligt mej ere smartast att skriv ner allt i kalender och på lappar (to do lappar) ja har en fö alla mina skolarbeten som ska göras å datumet dom ska va gjorda till å sedan varje dag har ja en lapp me va allt ja ska hinn me den dagen. sko allt lämn i mitt hovo så sko ja no fö läng sedan blivi utbränd! när man får ner he skrivi så behöver man som int ha he i hovo mer å då känns he int som man har lika myki, å btw sko man allri kona minnas såde myki! man skriver ner allt å så känns e bra då man får stryk över att man ha gjort nå! test ni andra som har myki i hovo! känns myki bättre då man har allt framför sig ner skrivi, e bara att ta första på listan då å böri bet av:)

nu just känns e som ja har så myki att gör att ja känd ja int hadd tid att far ti grönvik å spring me janine! så nu ikväll ska ja fösök få gjort lite arbeten! har deadlines nu på freda, månda å tisda! imoron kväll kommer mamma å pappa hem från Dublin så då ska ja dit å va där hela kvällen, sedan måst ja ti kela innan måndaden tar slut, på freda har ja int nå! ska bli så skönt:) nika far ti stockholm imoron å e bort ti lörda å vi misstar vår gamla lägenhet på lörda å har ännu lite saker kvar å lite städas att gör! när ska ja hinn he? sedan jobbar ja torsda å freda.. å lörda ska ja endera ut me dom från jobbe å fest eller ut me kompisarna ti ollis på halloween fest! gah.. sedan sönda ere kalas fö mitt gudbarn i molpe :)

hoppas ingen annan har så myki som jag har! önskar ingen den stress jag känner varje dag! sköt om er å ta int på er såhe myki som ja ha gjort fö nu kan ja int längre dra mej ur nå!

S

1 kommentar:

  1. Men på freda ska du komma ti mej å si på Idol :D idolkväll på brändö alltså!

    SvaraRadera