Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 8 oktober 2009

kvällen lider mot sitt slut

efter skolan idag var jag och nika och visade upp vår gamla lägenhet för några intresserade! gick riktigt bra:) sedan iväg och STOR HANDLA!

gud va he va skönt att kunna gå där i butiken me pojkvännen och titta på olika saker och inte ha bråttom någonstans! vi handlade och tog varsin hamburgare som belöning efteråt:P sedan hem och packa upp oc FÅ IGÅNG INTERNET!! e så skönt! vi har nu internet till 12.10 för vi fick låna de som bodde här förut för deras hann inte heller flyttas i tid:) vi får sedan vårt där kring 20.10.. så igen några dagar utan efter måndag:( men NU har jag:D

nu ha ja skrivi ett hanken arbete som ska lämnas in imorgon före 12.30 och jag jobbar hela dagen så jag hinner inte göra det under dagen så bäst att få det gjort nu då nika ändå sitter och räknar matte:P

längenheten börjar vara så gott som klar! nikas storasyster var och hälsade på idag:) ville se hur det såg ut nu eftersom dom som bodde här före va hennes bästa kompis (+pojkvän). diskuterade också heljen när vi ska ti åbo me henne och flytta åt hon. (hon studerar där)

morgondagen
jobb jobb jobb! hela dagen. har paus mellan 9-12 men skall jobba då också för jag har hand om inköp så jag har ärenden att springa och sedan planera dagen:) sedan jobb 12-17! efter det funderade jag åka på mat till grönvik och hälsa på familjen:) till kvällen ska ja få träffa söta fia!! hon e hemma i heljen så jag och jenny ska va me hon hela kvällen imorgon! riktit mysit!

mina vänner fia och jenny!<3<3


mer imorgon!

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar