Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 13 oktober 2009

ikea insidenten

ha ju helt glömt ti berätt va som händ då vi va på ieka! ni vet ju alla ikea har två våningar! första som utsällning och andra där me små plock å lager:)

he va jag och nika som gick tisammans och kolla vårt å maria och nikas mamma å kolla deras. vi kom först ti slute av första våningen där di har mat, nika vila såklart ha sina köttbullar! (vi planera å köp hem såna så vi sko få ät he flera dar men han int fö di stängd..) nåja vi satt no där LÄNG innan maria å carola (nikas mamma) kom dit å nika åt å så gick vi vidare. vi hadd gått nästan 3 timmar på övre våningen å fortsatt där kring 4 ti nedre.. där kring halv 6 då vi börja va klar å hadd nästa allt från lagre så säger di i högtalaren mitt namn??!! jag hörd int ens he utan he va nika som såg på mej å
sa "ha du bort nånting simone?"
jag "vah?"
nika "di sa ditt namn i högtalaren just"
jag "vah?"
nika "har du bort nå?"
jag kommer på att min väska e bort, vet ni dende känslan då man fö ett ögonblick får rikti panik å man tror hjärta hoppa över ett slag? nå lugna mej direkt fö ja försto ju att di hadd den redan i förvar eftersom di fråga efter mej:) gick snabbt iväg å hämta den å allt va frid å fröjd:P

men tänkt att ja int mräkt ja hadd bort väskan?? brukar ju allti kännas som man e utan nånting då man int har sin väska! men nu gick ja lugn i EN Å EN HALV TIMMA utan att ens tänk på min väska? sjukt.. nå alla mina saker va där så ja e så glad e finns snälla människor som int iss sno ens saker bara fö di hittar en väska me bilnycklar,plånbok,telefon plus annat smått å gott.

å att ja int ens reagera då di sa mitt namn i högtalaren? har ju int precis världens vanligaste namn så ja bruk no reager allti om ja hör Simone.. men int nu:P va väl helt in i mina ikea drömmar jag:D haha! men slutet gott, allting gott

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar