Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 18 oktober 2009

mitt gudbarn


kom just hem från body gympa, ha vari hela dan i grönvik på födelsedagsmidda me familjen! ha vari riktigt skönt å avslappnande

men igår å kalase! va riktigt bra! bjöd på massa dricka så innan man for hem va no allt lite roligare:P å bålen blev starkare och starkare under kvällen! försto int hu he gick till:P mitt söta gudbarn häng me oss fyra ungdomar (jag,nika o. janine, koffe)han e så söt! å så snäll! han kalla både mej å janine fö "simone" (tur he e mitt namn han kallar oss båda som e gudmor)

sedan när maten (som btw va SUPER god) va servera kom 50 åringens barn (malin) och hennes pojkvän och gjord mej å nika sällskap! va super trevlit och vi planera träffas nån annan helj vi fyra bara å far ut!

program,koffe och mitt gudbarn har kul, matts (han som fylld) å hans bror(min pappa)


jag och nika (nika kan INT ha opp ögona på en bild) och två stycken som kom å drog lite program


mamma och pappa, janine och koffe (vet int va di två sysslar med)


men nu ska vi böri far tibak ti stan nika och jag, å imoron bitti ska ja ti jobbe sedan på styrelsemöte och så tibak ti jobbe :)

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar