Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 4 oktober 2010

Åbo

Har idag sovit länge, gullat med älskade Älva som nu sover i min famn och duschat! skall strax göra mej klar för skola:)

men måste berätta om min helg i Åbo!

När jag kom fram i Åbo stog tjejerna och tog emot mej på tågstationen:) gullit:) Vi gick in till stan för att luncha och shoppa (skall visa vad jag fick med mej hem senare idag:p) sedan gick alla hem och gjorde sig klara för kvällen! Jag gick till chotta där vi drack drinkar och fixade oss;) Iväg till Lina på förfest och sedan krogen! Hade super roligt och dansa och shottade :D Sean hem:)

Nästa dag låg alla med krapula (värst för oss vasa-bor:D)! Mat och film innan jenny och jag tog tåget hem!

Måste berätta om våra äventyr hem! Vi kom i god tid till tåget, trodde vi! Jenny hade fixat biljetterna och sa tåget skulle fara 15.15. Vi var där 15.03 och kollade tavlan med vilket spår vårt tåg skulle åka från. Fanns inget tåg som for kl 15.15. PANIK! kolla biljetten, 15.05 skulle vår tåg fara! PANIK! SPRIIIING! hoppade in i tåget just som det for! Chocken kom och vi skakade som två asplöv (alplöv?) hahah :D KUL helg iaf och hem kom vi :D
S







2 kommentarer:

  1. Snygga tjejer! Och Jennys kjol e ja lite extra förtjust i... urfin!

    SvaraRadera
  2. Härligt!

    Man saknar sin studiestad turku!

    SvaraRadera