Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 5 oktober 2010

Apple


Har helt gått och blivit kär i apples nya iPad! Ja, ja vet vissa tycker kanske det är onödigt och allt det, men hur mycket saker vill man inte ha eller köper som man inte behöver/är onödigt! Och jag gillar denna. Tänk att ha den som "bärbara datorn" att ha med i skolan och allt sånt :) Super! Och kolla film på och så har jag tänkt ha den lite som ett foto-album :) Ha alla mina foton där eftersom det är super att kolla foton på denna skärm!

Har dessutom sett den i verkligheten! Satt bredvid en i tåget påväg hem från Helsingfors i våras som hade en. Han berättade om den och visade den när jag var nyfiken:) Och vilken UNDERBAR skärm och skärpa den har! Synd bara att jag tror den inte ännu säljs i Finland? Eller vet någon? Skall kolla runt mer iaf :)

Gillar idén med hela iPad:en.. Varför ha en stor klönt till dator när man egentligen nuförtiden bara behöver skärmen (touchscreen!)! Måste bara fundera om detta är det jag vill ha till födelsedagspresent eller inte.. Är det något jag behöver istället mer? hmm.. Skulle så gärna ha ett gym-kort men dom är så dyra att jag aldrig tar ett om dom inte har något erbjudande!!
S

ögonskuggan jag köpte i Åbo heter sable

3 kommentarer:

  1. En ipad kostar nu åtm. hälften så mycket som ett gymkort!:D

    SvaraRadera
  2. jepp fick just höra det.. :/ tror jag får skippa mina planer på en iPad :P

    SvaraRadera