Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 16 oktober 2010

inte som planerat

Okej denna lördag kväll blev inte som jag planerat.. ett tag hade jag tänkt krogen (fira mig) men så var ingen ledig eller hemma.. Sedan tänkte jag Nika och jag kunde åka ut och äta gott någonstans? Men så åt vi en så sen middag när vi hade kvar tortillas från igår.. Sedan funderade vi på bio men fanns ingen bra film.. och Nika skulle iväg och träna. Så nu sitter jag hemma med ansiktsmask och gullar med Älva. Vi bestämde att vi på måndag skulle ta en dag på stan tillsammans och bara umgås och "fira" mig på det viset! Då är vi båda lediga hela dagen!

Imorgon blir det så mycket så tror vi inte hinner umgås på annat vis än fixa inför kalas:)

Men vi skall gosa och kolla film när Nika kommer tillbaka :)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar