Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 25 oktober 2010

usch

Fölåt för dålig uppdatering här igår.. Skrev det inlägget och sedan for jag iväg på silliz! (tack karis hjärn för en super bra helg! God mat på silliz! toppen!)

När jag kom därifrån for nika och jag iväg snabbt till gigantti för att hjälpa nikas mamma välja tv :) Efter det direkt till grönvik och byta däck på min bil. Börjar bli halt på vägarna:) Och sedan till nikas mamma på middag och där var vi hela kvällen!

MEN när vi kom hem därifrån kom krapulan för mej?! kl 19 på kvällen!!?? Låg i foster ställning i sängen och trodde jag skulle spy vilken sekund som helst. Huvudvärk och nackvärk gjorde allt inte lättare! Nika fick ta hand om mej och gå ut med Älva. Idag mår jag super iaf så NU skall jag börja på med en hemtent som skall vara klar imorgon.. Har skrivit en sida av 8.. äsch!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar