Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 4 oktober 2010

Vanlig dag

Vissa dagar känns så långa och utan mening? Som idag! Efter skolan kom jag hem och gjorde mat, sedan har det varit soffan och promenad!

Försökte ta tag i något och tog fram lite skolarbete men kändes inte som jag hade någon koncentration eller effektivitet?

Skall försöka göra något nu ikväll, men tror nog inte mycket kommer hända här.. Usch vad tråkigt! Imorgon skall jag första dagen till Wärtsilä! Är riktigt nervös.. vet inte varför eftersom det inte är något svårt jag skall göra, jag VET vad jag skall göra men ändå! Är ju första dagen :)

Nåja handla skulle jag också behöva göra.. gah! Måndag
S

2 kommentarer:

  1. Ja har precis samma feelis för den här dan som du :p

    SvaraRadera
  2. haha :D så tungt sånde dagar..

    SvaraRadera