Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 15 oktober 2010

vad tror ni?


Är ännu inte nöjd med mitt hår.. Vet att jag inte vill ha det som det är nu! Känns tråkigt, ogenomtänkt och råttfärgat! Vill ha fint hår! Har alltid haft problem med mitt hår.. har så otroligt tunt hår så det är alltid svårt att bara ha det. Måste vara fixat för att se normalt ut.. måste få volym i det för att det skall se normalt ut.. Kan heller inte ha för långt för jag har så tunna hårstrån att de "nöts av" av axlarna.. Men nu har jag hittat denna frisyr!! Vad tycks? Måste färga håret också för att det skall se lite tjockare ut.. Och pannlugg är jag osäker på! Mitt hår blir ännu tunnare OCH så har jag nu nästan fått pannluggen utväxt till normal längd! skulle ta så länge att få den lång igen om jag klipper den..
S

1 kommentar: