Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 20 oktober 2010

natinati :)

Nu har killarna (nika och hans kompisar) varit här och bastat och förfestat smått innan dom nu for iväg till sky :) När dom åkte (22.45) såg vi en lapp vid dörren.. dom tyckte väl vi hade för mycket ljud.. Ber om ursäkt om det men man får gärna knacka på och fråga om vi kan sänka så gör vi det gladeligen! Vill inte störa någon! Tycker också att man i höghus måste lite förstå att ibland kan det gå över tiden det skall vara tyst.. det tror jag det gjort för alla och man då måste lite kunna se mellan fingrarna :) vi har en hund som hör allt så vi hör direkt någon har mera ljud än vanligt men inte klagar vi för det eftersom vi ibland också kan ha extra ljud. Dessutom är det väldigt sällan vi har förfest hos oss.. oftast inte efter kl 22.00 så för att vi någon få gång har det ser jag det inte som så farligt.. Vi vill absolut inte störa någon och jag förstår om det skulle hålligt på till kl 01.00 men vi var 45 min över tiden och sedan for killarna.. tycker det var lite väl snabbt att börja påpeka om tystnad.. eller?

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar