Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 22 oktober 2010

fråga

Fick en fråga om Älva börjar vara rumsren? :)

Hon är nog så gott som! :) hon gör nog inget inne längre om det inte är så att hon blir så glad så hon inte kan hålla sig och kissar på sig:D haha! eller om vi inte varit ut med henne på allt för många timmar :)

Men går jag ut med henne 5 gånger om dagen med jämna mellanrum från kl 8 till kl 23 så är nog allt lugnt och hon gör inget inne :)

Hon säger inte till när hon behöver ut så det ser jag ännu som att hon inte är HELT rumsren :) men vi är på god väg och hon har börjat kunna hålla sig så mycket längre än när hon var liten (mindre?) haha :P Så nu känns det mycket tryggare att ha med henne någonstans för jag behöver inte springa efter henne hela tiden och kolla om hon kissar i ett hörn ;)

Är så glad över min lilla hund! Älskar henne så mycket :)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar