Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 19 november 2009

mums på jobbe

hadd me världens godaste kaka ti jobbe ida ti möte:) så mysit då ja sluta sedan så hämta nika mej så for vi å handla å bara gick lugnt å kolla! myki skönare då man int behöver stress utan kan bara gå å si å int bara spring runt där,släng grejerna i korgen å prick av på inköpslistan! bara gå å si.. sedan for vi å kolla på lite dataskärmar åt nika.. han sko behöv en så han sko få spel.. han börja ta min dator nu å spel! ny grej fö min dator.. :P

men nu e vi i grönvik på mys! så skönt me eld i spisen å så ska mamma lag kaffe å tee nu å janine hadd baka kaka ida så den ska vi smaka på. nika ha fått presenter å i efterskott av mamma å pappa å mommo å moffa! blev lite nytt ti klä in sängen me (behövs ju eftersom dynvar å saker försvinner vi oss!) far no hem ändå nån gång så man hinner si över sitt eget hem lite innan man går å sov. sko va skönt om ja sko fått börja på me lite skolarbeten å..

men IMORON blir e skönt! jobb hela dan faktist.. måst jobb över imoron på moron ti kl 10 å sedan ska ja å handla fö eftiset å sedan tibak ti kl 12 å fortsätt jobba! men efteråt, he e då he blir kul! då ska nika å jag gå på stan HELA kvällen! bara han å jag, si efter kläder å julklappar å säkert gå å ät nå å:) mysit va!? sedan går vi hem ti kvällen å sir idol å kanske bastar å lagar eld i spisen å myser i soffan!
rikti fredas myyyyyyyyys
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar