Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 16 november 2009

to do kväll!

sånhe kvällar e ganska skön, man har hela kvällen på sig ti få uträtta massa saker! finns ju allti massa småsaker man ska måst hinn gör! som man int allti tänker på.. men då ere bra ti ha ner allt skriva, ta en hel kväll då man bara jobbar bort dide småsakerna! å he blir SÅ skönt efteråt! e som en sten faller av en:)

ska si på vänner nu, bädd ner mej i en skön filt i soffan me massa kuddar, datorn i famnen å skolväskan å kalendern brevi å så böri bet av listan:) har kvar lite kinamat å så he ska ja å ät sen! hihi!:D nika e på brankka hela kvällen på brandövning, han to me min systemkamera så ja e lite oroli :S han tänkt fota he di gjord så:S så får si hu di fotona blir sedan!

blev lite snål på chips å dipp nu å.. hmm.. kanske ja sko bord ta opp dede springase mitt som ha lämna lite..

wohoo imoron ska vi ha knytkalas me klassen!:D ska bli så myist! har fixa en kaka ja;) sedan ere ollis efteråt men ja tror no int he blir så fö mej.. e så trött efter myki skolarbeten så ja tror no ja ska bara njuta av mina vänners sällskap å äta gott å sedan gå hemmåt å sova me min söta pojkvän:) imoron har ja ju dessutom bara jobb på morgonen så på eftermiddan har ja bara skola (hanken) hela dan. å ida fick ja dessutom vet att ja MÅST far på sista engelska föreläsningen på onsda då ja egentligen ska jobb! så ja måsta sök om tjänstledigt.. känner mig så dum.. som att ja sviker di på jobbe! :( dåli känsla i magen:(

unagi..samonskinnroll:D (har på vänner :D hahah!)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar