Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 22 november 2009

gomoron!

sitter me min tee kopp i soffan ja nu ensam (nika sover fortfarande) å ska si lite på tv å fösök gör nå arbeten:)

igår va riktigt bra! så skönt me basto å musik å sedan kom jenny å jalle å vi laga glögg å åt chips å dipp. sedan hadd jenny å jalle hyra en film, en SKRÄCKIS! ja förberedd mej bra, hadd nika framför mej å en filt över mej så allt gick bra:P sedan efteråt vila vi int riktigt ännu skiljas så då to vi fram ett sällskaps spel som e skit kul! så vi spela he ti halv 1 på natten men då jalle då vann så bestämd vi oss fö ti gå å sov å di ti far hem! min hovovärk hadd komi tibak då å som ja hadd haft hela dan men som ja hadd fått bort efter baston.. så va no bara ti gå å sov, ta ne värktablett å så massera nika mej lite innan ja somna. men nu mår ja bra! så nu ska nånting händ!

ida ere julöppning på stan så nika å jag ska gå dit å si lite, sedan ska vi ti smessby nångång under dan å så ti kvällen ska ja äntligen far å rör på mej! body gympan e tibak i mitt schema nu:P

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar