Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 25 november 2009

you're never getting it back!

direkt ja va hem i måndas -tisdas så sprang janine å jag å tog kläder av varandra! jag låna en klänning av hon å hon tog tröjan ja hadd på mej dit:P å nu älskar ja denhe klänningen! han e så enkel å skön å sitter perfekt! dessutom perfekt me långa ärmar å passli längd:)

då ja bodd hemma så gjord vi he hela tiden! vi sko lika bra hadd kona haft en enda stor garderob tillsammans fö allt va ändå bådas:P elä int riktigt, vi hadd en sån regel att man fick ta va man vila om int båda vila ha samma. då så va e dens he va som fick ta e :)va ju jag som e/va den shopping galna så allt va typ mitt men janine fick ju allt ändå.. smart drag janine! ha mej ti shopp så fick du sedan å använd he:D haha!

vill ha den i varje färg som finns! å janine, du får allri tibak denhe!

2 kommentarer:

  1. Ja måsta sy in an lite överallt fö an va int så tajt där ja vila :s å di finns på gina så bara ti spring å köp egen!

    SvaraRadera
  2. okej på sönda får du kom me mej då så far vi å köp :D kan du sedan sy in den ti mej?;)

    SvaraRadera