Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 25 november 2009

pojkar och deras..

konstit dehe me pojkar, iaf fö mej å nika.. nika struntar i hu nånting sir ut bara han har dede bästa som tar massor me plats! medan jag e nöjd me min lilla laptop som ja har ett underlägg till å ja kan va me var ja vill! fast på wc! nika han ska ha sin stationära å han måst ha dede bästa av allt å nu e ju å skrivborde vi har här fö litet fö han sko måst ha plats ti bred ut sig å ha sitt cocis glas där.. han e ännu kvar i dende ålder då han levd framför datorn.. han ha int ännu fatta att han e 21 år nu å int e såde myki på datorn som han va förr! e bara jag som ha insett he.. :P men snart märker väl han e å hoppas ja:)

själv e ja super nöjd me min lilla dator! han e perfekt storlek! han e int en minilaptop me e minsta man kan hitt som har me CD! vilket e super (annars sko ja ju int kona spel The Sims:D) enda ja e lite irritera på e att ja på nå vis ha vari å radera bort mina filer ti kona använd webcamen! har en inbyggd sån å ja förstår int hu he ha gått till! ha sökt efter han flera gånger å enda datorn hittar e filer ti avinsaller han..? så va gör ja då? min datanörd ti pojkvän orkar int hjälp mej :( nån som vet?

skillnaden på min å nikas liv me datorer..
(där e å nikas nya skärm å he ja köpt!:D en röd å fin datamus!)


2 kommentarer:

  1. Att du int lär dig att e ji JAG du ska fråg om sånde.. Har ett program som hittar alla raderade filer å sånt (y)

    SvaraRadera