Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 24 november 2009

sluta gnälla!

ha vari på en super bra gästföreläsning idag! helt sjuukt grym:D blev så sjukt inspirera ti bli ledare å hurudan sjuukt bra ledare JAG ska bli :D

han tala å om sånt som att vafö vi gnäller så myki? å vafö vi allri e nöjd å att vi bord si de fina me världen å me männsikor. att vi ska sats helhjärtat på he vi gör! varför gör någonting halvvägs å så tar e dessutom myki längre tid ti gör de iställe fö att va effektiva å få e gjort snabbt å sedan då får man gör nånting annat:)

varför gnäller vi över småsaker? he e väl int så svårt att kom försent ti en föreläsning elä att man har en tent nästa da å int ha läst (som han sa), e he hela världen? finns he int svårare problem i världen?

han fick en ti förstå hu myki energi vi lägger på små saker! att vi iställe sko behöv sats på sånt vi vill gör å så ta resten me en nypa salt. vi ska hitt ett yrke vi verkligen brinner för! å varje dag på jobbet verkligen sats! varför stann kvar på ett jobb man int trivs på?

GUD ja e inspirera! vill så bli chef nu å ja ska bli världens bästa! ja ska start ett eget företag elä hitt ett företag jag trivs väldigt bra på å ja ska va en passli ledare, int för bossig utan ändå kona förstå medarbetarna.. ja ska prat me mina medarbetare om he di kanske gör fel å diskuter genom probleme å int bara skäll! ja ska vis auktoritet så man får respekt men ändå int överlägsen.. ja ska va perfekt, ja VILL va perfekt.. hoppas alla tycker om mej å ja når mitt mål!:Dhihi

S
(Lars Losvik)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar