Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 15 november 2009

gårkvällen

kom hem sent igår:P va glad ja alls kom hem fö mina fötter höll på å fall av! hadd så sjuuuukt ont i di! men kvällen va super kul!

vi va super läng vi jenny, känd allri att vila böri far iväg:P hadd så roligt där:D men där halv 12to vi tummen ur röven å for iväg! men då vi kom ti sky va kön så sjukt lång å gick så sakta fram att vi känd vi hellre vila ti ollis där vi visst att vi vänta på nå bra om vi måsta kö, fö ti sky visst vi int alls hu he sko va.. halv 1 slapp vi in ti ollis å ja hadd super kul!:D dansa hela kvällen så e int så konstit att ja hadd ont i föttren! hadd super höga skor å som ja int va van me så he kan ju å ha bidragi. min röst försvann å? konstit.. hadd no haft lite ont i halsen där på dan å hosta smått, men int nå farlit! å så plötsligt fick ja super ont i halsen å hadd inge röst å varje gång ja fösöka säg nå så to e super ont!

efter korgen sedan gick jag,fia å lina ti mäkkis å åt lite. sko ju hadd borda sitt å va tyst då å vil halsen men int kona ja ju he då såklart då he va sista gången ja sko si fia å lina innan jul!

ha fota massor å från förfesten men he va bara jenny å fias kameror så di har fotona.. men ja sko få fotona ida nångång så då kommer di opp!:D

älskar mina vänner å sko int vila ni sko far tibak ti åbo.. vill ha er alla här! sanna å chotta, kom hit!

S

2 kommentarer:

  1. VADÅ SISTA GÅNGEN FÖRE JUL?!?! Hadd du tänkt dissa glöggrundan? :o

    SvaraRadera
  2. men gud just ja! glömd he! nejnej ja kommer no på glöggrundan :D sko int miss he!:P

    SvaraRadera