Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 17 november 2009

en tös till världen

jobb imorse.. oj nu böri he no bli jobbit ti stig opp såde tidit! tar no emot ti behöv stig opp ur varma sängen ut i kalla världen.. men va gör man?

jobba ti kl 9, sedan på cafe me mamma! mysit! sedan ti hanken på föreläsning me jenkki:) gillar verkligen dende kursen! e så praktiskt å fakta klart. man får bra matrial å man förstår allt å e kul då vi har lite grupp arbeten å man får prov på me rekrytering å sånt:) efter hanken for jag å jenkki tibak ti ÅA fö att ät (vi våg int ät där:P) där träffa ja lisse! så vi satt å tala me hon om den nya tillkomlingen i min släkt!

en lite tös ha komi ti världen! (e lisses bästa vän som ha fått en flicka å hon ,jag å lisse ha jobba tisammans å pappan e min kusin) alltså blir den nya lilla tösen mina barns småkusin! e så glad fö deras skull!:D

men nu har ja paus ända ti kl 14.30! super skönt! så nu sitter ja på en dator i skolan å ska fösök få nå gjort, har ju som sagt massor ti gör ti nästa vecka så ska fösök få bort lite nu så he int ska bli så myki fö mej sedan:) vill int känn mej såde stress som ja va fö några veckor sedan. ja vill ju må bra å överlev ti jul!:P

sedan tibak ti hanken å så ikväll klassträff!!!:D<3

S
http://www.elitefreelancing.com/wp/wp-content/uploads/wordpress-baby-theme.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar