Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 18 november 2009

livet är en fest

aaaaah va sköööönt! ha sutti å arbeta me min analys av ett kandidat arbete nu hela jävla kvällen! men nu e ja klar:)

då ja kom hem ida mådd ja konstit.. hadd hovovärk på föreläsningen å känd mej svag å trött då ja kom hem. nika laga mat å vi åt å ja hadd lite stegring så ja satt mej i soffan å vila. men int kona ja ju bara sitt å int gör nå då ja känd pressen på axlan av alla skoluppgifter ja ska ha gjort så ja börja på i sakta mak. efter ja hadd äti mådd ja lite bättre så ja fortsatt me analysen å nu e den klar å ja e så glaaad! en till sak att stryk från min to do lista! fick å färdiga versionen av hanken arbete vi gjort som såg grymt bra ut så he får ja å stryk att e klart! har bara lite saker att print ut å skick in nudå :) imoron ska ja fösök gör CCCE 4 så sko ja ha bort he å så har ja bara ett 10 sidors arbete i organsiations psyk ti gör nästa vecka å tent i engelska. så int e he heller så bara kanske.. :P myki ti va studernade..

ha diskutera me mamma,pappa å nika å att ja int kan ta på mej såhe myki nästa höst.. ja jobbar ju nu ti sommarlove på eftis å sedan över sommarlove ska ja på praktik å efter he e ja på tredje åre på ÅA (härrigud va tiden ha gått fort) å då ska ja skriv kandidatavhandlingen så då våg ja int ta på mej nå jobb utan ska sats på kandidat avhandligen då på min fritid. kan kanske va inhoppare på eftis om he behövs (å he behövs allti) å he blir ju int så ofta då men ändå lite inkomst vilket sko va bra:)

men nu e klockan 21 å nika å ja ska lägg oss ner å njut av en film innan vi sover. skönt!

morgondagens program:

kl 9 oral presentation
kl 10 hanken föreläsning
kl 12 jobbet (skall håll möte)
kl 17 slutar jobbet och skall träffa nika å fara å handla

skall kanske till kvällen ti grönvik å hälsa på familjen me nika:)

(fick bilderna från vår tjejkväll! e fias foton, å här e vår gruppbild)

gonatt!
S

2 kommentarer:

  1. Hej Simone! Tänkte härmed meddela att jag läser din blogg o jag diggar den!! =) Jätte snygga svarta skor du har...o vilken fiin lägenhet!! O jag håller med Livet Är En Fest =)Kraam Lisse

    SvaraRadera
  2. oj va kul!! e så roligt då nån ork läs om mitt tråkiga liv:D

    SvaraRadera