Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 29 november 2009

glömt datorn

nu ha vi vari i grönvik, vi ha tvätta min bil som börja si hemsk ut å så ha ja vari på julmarknaden me mamma! Super mysit! Hitta lite julklappar å nånting hit hem!

men he värsta va ju att ja glömd datorn min i bilen som nika nu har fö mamma förd hem mej! Så nu sitter ja hemma å mobil bloggar å nika kommer hem först kl 17..:( vill ha min dator!

Nåja ja tänkt vis vilka fina skor ja köpt i åbo! I love them! Grymma! Perfekta ti fest i nu under julen då he e lite jobbit ti gå runt i pumps å sandaler:p blir lite kallt om fossingan:p

JULKLAPPSFUNDERINGAR:
Har klart ganska många nu!
Mamma o. Pappa: int köpt men vet va vi ska ha (ska köp me janine)
Janine: vet ej (ideer?)
Janines pojkvän koffe: vet ej (ideer?)
mommo,moffa,fammo,faffa,nikas mommo å nikas moffa:KLART!
Nikas mamma:KLART!
Nikas syster:KLART!
Alla mina kompisar: ska ja skick julkort ti å di ha ja int köpt ännu..

Å svårast..
NIKA!: ha köpt en lite grej ti han men ja vet int va mer ja ska köp.. Dehe e så svårt! Om he ändå sko finnas nå han önskar sig sko he va myki lättan! Ideer?

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar