Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 2 november 2009

halva klart, halva kvar

gah, vafö spar sånhe ti sista minuten? nujust vill ja bara ta min godiskopp å limsa glas å sätt mej i soffan å si på tv eller vänner! kanske sy några halarmärken på min halare inför imoron, förbered fö imoron å int sitt här å skriv om cross culture and comparative education! å allt ska va på engelska vilket gör att allt tar längre då ja måst slå upp ord å int kan skriv som ja vill utan måst anpass min text ti mitt ordföråd..

kom just på ja glömt dide pappren som ja lova en på jobbe ja sko lämna där åt hon tills imoron.. eftersom ja int ska va i jobbe alls imoron så sko ja hadd MÅSTA läma di åt hon ida så hon har di imoron.. hu ska ja gör? sko ju int ork far ut å kör dit nu me he! suck.. sko måst si me nika om han sko kona på nå vis hjälp mej :D

nä tibak ti arbete nu simone!!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar