Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 9 december 2009

doodles

gud vilken kul julfest he blev! hadd ont i käkarna sedan fö ja skratta så myki!! grymt bra program å stämmningen va på topp! vi ha lekt å sjungi å äti första jublborde fö denhe julen! super bra mat å sällskap! å wigulf fick va me under hela kvällen;)

tiden gick super snabbt å plötsligt va e dags ti avslut å gå iväg ti vårt kära ollis. hadd int tänkt helt klart när ja hadd tagi ett par allt för höga lackpumps ti ta mig runt med så he blev ti byt me snälla nilla som hadd ett par extra stövlar som passa mig perfekt!:D INGE KÖ DÅ VI KOM! he hadd vari där förr så vi kom perfekt tid! på ollis sedan så ha vi dansa å drucki gott;) träffa nillas pojkvän å min pojkvän å jenkkis pojkvän å va e nån annans å? myki folk där å ja träff flera bekanta ansikten! hamna på en del fotas å så ja måst in på facebook sedan ida fö att si va he va fö foton å var di hamnar:P

hadd så sjukt kul me mina vänner men då nika tyckt han börja va trött så gick vi hem.. sko no hadd kona vari längre ja! va så glad då så många av oss for ut!!! å vi har så kul tisammans! men där 2 så gick nika å ja då hem å ja måsta ju byt ti mina egna skor då vilka int va kul att gå hem i! he va no aj aj fö varje steg ja to! ska släng dide skorna elä bara ta di då ja vet ja kommer få sitt hela tiden!

va kanske lika bra ti gå hem så ja orkar jobb ida från kl 12-17! efter jobbe for nika å jag å handla (nika hadd städa hemma medan ja jobba) å nu ha vi äti å nu ska lägg mej på soffan!
S




3 kommentarer:

  1. Det er vel ikke Eva det der? Hahaha.

    -Tommy

    SvaraRadera
  2. Haha, doodles! :P o gud va ja skratta åt bilderna :D Din pose va nog den bästa! Fast göran o jenkki e också söta :D

    SvaraRadera
  3. nä eva e int på nån bild :D he e jag på sista å på första jag å sedan ere Åsa som e gulis!

    SvaraRadera