Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 17 december 2009

segt nät


JA KLARA HE! Så skönt då dagen va slut å ja äntligen kona slappen av:) blev lite övertid nog men efteråt kom nika me mej in ti stan på lite ärenden:) va skönt ti få lite små saker fixa.

Min dator vill int vis min blogg så ja måst telefon blogg hela tiden.. Tror han int gillar den:(

Har en super kul lörda planera! Alla mina vänner från åbo e hemma nu över jul så på lörda ska vi först å si vårt gamla gymnasiums julfest på dan, sedan alla hem å lag sig fö kvällen (jag å nika ska kanske me min familj via simon å caroline å häls på lillon deras) sedan blir e förfest vi mej å nika å kl 21 far vi tjejer iväg på bowling! KUL! Å sedan ti vårt kära ollis å fortsätt festen där:D längtar!

Nu ska ja pyssla lite hemma:) hihi
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar