Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 2 december 2009

min dag!

ha vari på massage som va riktigt bra! bättre än sist, to int lika sjukt men he berodd på att ja nu börji vänj mej å mina muskler böri slappn av mer:) vilket e bra! känner ännu ett smått dunkande i huvude mitt men e myki bättre än igår!

sedan iväg ti jobbe å där ha dagen flyti på riktigt bra! imoron ska ja dit ti först 14! vilket e ju bra på ett vis (kort dag på jobbe) men ja tycker myki bättre om ti få va där från början me di andra, få prat ihop sig om dagen, funder på nå om he nå om nått barn, liksom kom in i he å få böri lugnt! e ju allti planering första timmen å sedan hämtas några barn kl 13 å så resten kl 14 å då blir e allti FULLT UPP FRÅN KL 14-16! däfö ere så jobbit ti kom just ti då he blir stressit! å då har man inge koll på va di andra tala om å hört..:( man känner sig lite efter helt enkelt vilket ja int tycker om..

efter jobbe så mött ja opp nika i stan å vi gick å kolla på lite julklappar! så nu e ALLA min julklappar klara!!!:D elä mammas å pappas e kvar men vi vet ju va vi ska köp ti di så he e bara ti far å hämt :)så nu e allt klart! tror he e rekord fö mej ti ha allt klart 2.12! hu många av er har e?;)

nika å jag ha äti kinamat rester från igår (he e så gott!!) å nu ska ja borda läs på tent.. men ja orkar int :D hihi

imoron så ere hanken ti kl 14 å så jobb å på kvällen ska vi ti grönvik på pappas födelsedagskaffe:)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar