Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 12 december 2009

min dag!

ja ha som int berätta nå om min dag nå ännu!

fotograferase gick bra! såg int trött å sliten ut som tur, men ja tog ju e ganska lugnt no å efter vi komi ti ollis:) nå så fotase gick bra, vi hadd me vår hund nikita å på några foton!:D hoppas di blev lycka.. sko va så kul ti ha ett me hon å:)

då he va klart förd di hem mej å ja gick å lag mej på soffan å vila, hadd tänkt städ men ja orka int å hann int fö nika steg opp då å så ja lämna ju prat me han:P där kl 1 så for nika ti brankka fö han hadd talko därifrån ida (består av städning av hallen,grillning,bastu å öl, hela talko e bara en ursäkt fö ti få träffas å drick öl tror ja) å där e han ännu förresten..

då han for kom pappa å janine å hämta mej så for vi ti lucia kröningen (där mamma redan va fö he e hon som ordnar he) å så drack vi glögg där å kolla på kröningen. inga insidenter iår (tärnor bruk kona svim) vilket va lite synd..:P när he tisist va slut blev e hempizza å vila i grönvik innan vi for iväg ti molpe på min kusins 8 års kalas:D e mitt gudbarns storebror så ja ha vari me mitt gudbarn hela kvällen å lekt:) men nu kom ja äntligen hem efter en lång dag å ha lagt mej i sängen me datorn å en film! nu ska ja koll lite å sedan ha ja planera somn under filmens gång.

perfekt lördag
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar