Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 26 december 2009

nu ha vi festat hela natten

min outfit fö kvällen

hadd riktigt kul igår!! hann bara hem från fammo å faffa så sto fia å lina å knacka på min dörr å vila kom in å drick! å snäll som jag är öppna jag å gjorde dom sällskap!:D

vi for där kl 10 ti fontana(vi måsta far så tidigt för i vasa på juldagen ere normalt ti hamn ti kö minst en timma fö att slipp in nånstans.. å he orka vi int! så dit i tid så gick e fort! behöva bara stå en halv timma å sjukt kallt va he! tycker synd om dom som måsta stå längre..

va massor me kännt folk där å! va som att alla man känd plötsligt komi på samma sak som vi att ikväll blir e fontana fö omväxlighetens skull! å hadd riktigt kul där! å va där läng!! vakten fick böri för ut mej å nika sedan fö han vil få bort oss:D nika å jag trvides bra där i soffan me kompisarna å prata:) nåja hem kom vi oss! å lite hese mat fick kom me hem i sängen. mums! perfekt avslut på en händelserik kväll!
S

3 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha haft en kul kväll!!! Ser att "åbo tjejerna" trivs bäck in da hometown ;)
    Jätte st klänning du har simone... fölåt att ja stalkar din blogg ;)
    love

    SvaraRadera
  2. ja ja sko hoppas di sko va här oftare:) men ha tänkt ja ska kom lite oftare ti åbo å så ja får träff di! kollar din blogg lika myki tror ja bara att ja int e så dukti på att kommenter;)

    SvaraRadera
  3. hahah å januari kommer jag också upp :D
    å kjolen va en sån där prinsess!!

    SvaraRadera