Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 2 december 2009

julklappslista

här kommer nu min önskelista till tomten! tror ni tomten läser bloggar?

1 först vill ja såklart ha min älskade hund! kommer allri få en nu ti jul men kanske ett bidrag till den snälla tomten!?



2 sedan vill jag haa en digikamera, jag har min systemkamera men e så rädd om han ti ta me ut på krog å sånt så sko va bra ti han en som ja int behöver va så rädd om!


3 sedan vill ja ha slalomskidor inför alpen resan ja ska på me nikas familj sista veckan i januari!


4 bitar till mitt nomination armband e allri fel


5 kläder! älskar kläder! presentkort går å bra;)


6 böcker, finns så sjuukt myki bra böcker ja sko vila ha nu å hinn läs


7 smink å krämer e kul


8 en minidammsugare:P fö ja e fö lat ti släp fram stora fö några smulor:P


9 bastusaker! nika å jag älskar bastu å sko va kul ti ha lite saker dit, just kuddar,dofter m.m.


ja VET ju ja int får allt dehe! men e ju bättre man har fler saker så tomten har nå ti välj bland :D
S

2 kommentarer: