Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 13 december 2009

GLAD

ere nån annan som känner som en inre frid å blir på nått vis glad å lyckli när allt e städat? man känner som att man har en sån ordning i livet å allt, att man ska klar vad som helst!!?

ida ha ja sovd läng! fö en gångs skull å då ja sedan steg upp tog ja e lugnt, kolla sista avsnitten av vänner (nu ska ja böri på me min sex and the city box!) å sedan steg nika opp å vi börja stor städ! behövdes verkligen! nika tyckt jag va en stor dammråtta så han försökt dammsug opp mej.. va int lika kul.. men NU e vi klar å ha skriva en lång handlas listo så nu ska vi far ti butiken å söndas(?) handla! (int ofta man kan far ti butiken på en sönda:P)

ikväll blir e tortillas,film å soffan fö hela slanten! super skönt! måst ju lugn ner oss nu inför julen:)

S

ps gårkvällen blev som planerad, jag somna kl 10 i början av filmen..

1 kommentar:

  1. Jag har julstädat och d e så mysigt när det är städigt! Känns som om lägenheten andas igen, d känns liksom lugnt : ) Nog för att om man öppnar skåp och lådor ser man att kaoset gömmer sig där inne...hehe

    SvaraRadera