Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 16 december 2009

mysit i sängen me CCCE

ha lega på soffan å gjort lite små måsten :) anmäla mig till alla kurser inför vårterminen tex! dukti simone:) blev två statisktik kurser, 2 ledarskapkurser å en företagstrategi kurs. låter nånting intressant?:) jag tycker!

så kommer bli en bra vårtermin tror jag:) känner mej lugn och sansad. känner mej engagerad å vill verkligen studera. känner att jag trivs super bra som livet är nujust! jobba och få erfarenhet, få in foten i arbetslivet (lite fel bransch ede ju förståss men ändå erfarenhet av att vara ledare och sköta ett ställe) har hittat en utbildning jag trivs med! har fått ett super bra bi-ämne på en helt annan skola (får på det viset egentligen två utbildningar och går i två olika skolor eftersom vårt huvudämne och långa bi-ämne är lika stora) och har en fin lägenhet å en fin pojkvän! vad nöjd man ibland kan va me livet å sedan nån dag senare kan allt kännas skit! men det beror mycket på stress tror jag! mår kroppen bra tänker man bra tankar och då känns allt bra och man känner sig nöjd:) man få ett lugn och blir gladare:) (motion e åxå något som gör allt dehe)

nujust ligger ja i sängen å gör lite på dede sista arbete innan jullovet:) tänkt försök få bort he nu så ja sko ta e lugnt å njut av julen sedan!

(ere nån på min klass som tänkt kommenter alla dide arbetena vi sko måst gör i vetenskapsfilosofi och forskningsmetodik?)
S

2 kommentarer:

  1. Already done :D (måst bara säga d för att ja för EN GÅNGS skull ha gjort nån uppgift före alla andra :P )

    SvaraRadera
  2. men ere nån annan som TÄNKER gör he?:p sko int vila ja:D

    SvaraRadera