Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 1 december 2009

vill int!

känner ännu av huvudvärken.. e int såde hemsk som den va förr ida men ja har huvudvärk.. kan jämför he me att förr ida hadd ja migrän å nu har ja huvudvärk.. SKÖNT!

ja ha försökt läs lite på min tent å gör dede engelska folder vi ska ha gjort i engelska. (fick lite förlängd deadline fö mina pappaer hadd försvunni?) nåja så he e snart klart.. ska fix essän sedan å så bränn folder.

men bara nika kommer hem nu så ska jag å nika i bastun fö att mjuk upp min nacke å si om he sko hjälp å sedan ska han masser mej! så ja hoppas verkligen ja vaknar upp som en ny människa imoron! dessutom ska ja på massage imoron kl 11 å sedan ti jobbe kl 12-17! ska diskuter me nika om vi sko hunni å handla efter jobbe mitt! lite julklappar å småsaker sko ja behöv å e roligare ti gå ärenden me nika :) (om han e på bra humör:P)

har nån nå tips på vafö man får sånhe huvudvärk å va man kan gör åt he? e ju verkligen int skönt å ja hoppas verkligen int ja har e imoron ännu! först ti massagen (som tar ont utan huvudvärk) blir ännu värre å sedan ti far ti jobbe å hör på alla barns skrik i 5 timmar så blir ju int bra! ska ju facktiskt lev på kvällen å gör nå å imoron!:S


blir nog bara vatten för mig ikväll i bastun, vill int förvärra min värk men he ska int betyd nika int får ta en öl! he gör vi ju allti annars
S

2 kommentarer:

  1. Gå till läkaren, det gjorde jag första gången jag fick migrän anfall. Fick världens bästa mecidin, imigran, som är som en nässpray man sprutar i näsan, migränen och illamåendet och allt det hade med sig försvann på en halvtimme! Observera dock att migränmedicin brukar vara triangelmärkt.

    Äter du p-piller? Det sägs att människor som lider av migrän inte skall använda p-piller och de är de som ofta kan utlösa migrän! Hoppas du har nån nytta av mina tips!

    SvaraRadera
  2. oj tack! super bra! ja tycker bara he e svårt ti vet om man har migrän elä bara en riktig svår huvudvärk? fö ja lider allri av dede illamåendet..

    men super bra! ska kom ihåg dehe ti nästa gång:)

    Tack!

    SvaraRadera