Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 10 januari 2010

big problems

min kajal e borta.. förstår int vart han kan ha gått?? å int har stan opp ida så ja kan gå in dit.. eller? måst skick ti mamma å fråga, hon vet allt:D

ere int konstit hu saker bara kan försvinn? å då man VET när man hadd e å vart man la he? va då vi sko på inflyttningsfesten å ja va dukti å hadd allt packa! hadd ju tagi me lite smink i väskan min fö att kona bättre på he på festen, men när ja va där å sökt den fanns allt förutom min svarta kajal å min svarta ögonskugga? å ida börja ja gå igenom väskorna mina å ingenstans? ja menar, vart sko han ha kona försvinn? gah..

från en sak till en annan, då ja va på vasa day spa på min ansiktsbehanling så fråga ja vila produkter di använder. ole henriksen! å e va så otrolit sköna produkter å di lukta SÅ gott! kolla på nätet å e nu förälskad! men var kan ja köp di? ska gå tibak ti vasa day spa å koll om di säljer di, annars blir e problem! vill haa!

speciellt dihe sakerna:)





S

4 kommentarer:

  1. I fredags tappa jag mitt härliga rosa läppglans :( smink har en tendens att försvinna då man behöver det!!!

    SvaraRadera
  2. ja he e no ett konstit problem! var finns alla saker som ha försvunni nångång? ja menar he måst ju finnas en plats, ett hus! där alla saker man nånsin tappa bort finns!:D

    SvaraRadera
  3. Jag har större problem, hela min kappsäck försvann på vägen hem från Spanien : ( D va int bara kajalen som försvann, utan allt mitt smink, kläder, fuktighetskrämer...u get the pic...

    SvaraRadera
  4. oj! skitt! :S okej ja ska int klag ;)

    SvaraRadera