Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 1 januari 2010

bio

nu har ja SÅ många filmer ja vill å si på bio å ja vet int hu ja ska lös dehe.. fundera just med nika

LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES
hadd ju premiär igår å jag e så taggad ti si han! ha ju läst alla böckerna å tyckt absoluit bäst om andra och tredje boken:) å så då jag sitt andra filmen som sluta så mitt i ha ja längta tills dehe! så nu ska vi far! vi bestämd vi sko far nästa vecka nån dag innan skolan börjar tillbak 7.1 å jag börjar jobba! :D kul! å ja har ju ännu min fribiljett kvar så den kommer bra till användning nu då ja har så många filmer ja vill si!

NEW MOON
samma sak me denhe filmen, ja ha läst 3 av dom fyra twilight sagorna så nu vill ja si filmen å! får si om e kommer ännu en fjärde film om he eftersom sagan fortsätter me en fjärde bok? (idag fick ja förresten fjärde boken av pappa då han kom hem från sverige!) tror int ja kan far på bio på denhe.. har ingen ti far å si den med ens! (elä jå lina sa ju hon sko kona komi me mej en gång till;) så he sko ju gå men nu då he finns så många andra så har ja no int råd:) får si den på annat sätt;) så denhe blir nu enda ja int kan si på bio..

AVATAR
kommer bli min första 3-D film! spännande! få si hu he funkar:) nika vill gärna si den å eftersom han vill å he ha vari så myki prat om denhe filmen å ja allri sitt en 3-D film så tänkt ja häng på:D på sönda fundera vi far på den ;)

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar