Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 3 januari 2010

hemma


nå nu lag jag mej på soffan efter en dag med handlande,städande,tvättande och mat i grönvik:) så nu blir e sex and the city resten av kvällen :D ha ladda opp me ice tea och eld i spisen! mysit!

imorgon blir e stan me nika! ska å träff mamma å köp nå slalomstavar. men nika å ja ska på lite ärenden som om vårt internet, min telefon, usb-minne m.m. ska väl gå å sätt oss på nått mysit cafe å:) sedan blir e ansiktsbehandling och tjejkväll i replot! blir en bra dag tror jag:)

va händer mer nu innan ja böri jobb tillbak.. längtar sjukt efter en hund bara.. sko vila ha en NU men ja ha tänkt ja ska vänt tills hösten.. hoppas he går då.. att ja har råd å allt he:) annars ere int myki! ska far å si avatar en kväll å ut å ät me älsklingen en dag innan jobb å skola. tänkt vi måst no ta en kväll me lite lyx bara han å jag innan stressen böri:)

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar