Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 5 januari 2010

saknar SKOLA

härrigud va snö! he slutar ju allri??? minns int när e sist va såhe myki snö under julen:S e ju super fint å så läng he håller sig under -10 grader tycker ja om he men dåliga sidan e ju no dehe me bilen! allti insnöa å svår att få fram å att få parkera! gah! men mamma kom just me en present ti mej! ett täcker till min bil sa han :P så den int ska frys! så nu ska ja böri krångel på he varje dag å natt:D hihi iaf bättre så int han e så insnöa å frysi på fönstren.

nu ha ja lagt på lite smink å sitter å väntar me janine på att hennes kompisar ska kom:D känner int mej lika fin som janine.. sko ju hadd måsta hopp i duschen å haft nå finare kläder å saker då men int ork ja fix mej så myki fö att kör hem bara:)

längtar tillbak till skolan ja nu me alla våra roliga sitzer! denhe bilder e från sportsitz som ja va på i höstas! super bra sitz å ja hadd super kul! men e så synd då ja har så lite skola nu på våren så man missar så myki av he som händer i skolan då man bara jobbar, man träffar klasskompisan så sällan å sitzer..:( nåja hoppas he ändå blir en rolig vår! får ha jenny som min kontakt till skolan så får hon anmäl mej ti sizer så far ja me hon ;) tror många från min klass kommer va på praktik nu då skolan börjar så di kanske int ens e i vasa.. :(

S


håller ännu på å söker min praktikplats.. jobbit!
men ja ska klar e ! annars måst ja si hu ja gör :/ behöver ett sommarjobb iaf! om ja ska ha råd me min hund ;)

1 kommentar:

  1. Å ja kommer me på sitzer också! Ja ska va hela våren i vasa å skrapa ihop mååånga studiepoäng had ja tänkt :D Sen e ja från maj-aug i karis på praktik... Ja väntar på att skolan ska börja, på månda börjar ja :)

    SvaraRadera