Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 20 januari 2010

vanlig dag

har int så myki ti berätt här ida, skrinnase me barnen gick bra å yogan efteråt gick snabbt å bra:) å nu e ja hemma å ha just äti lite å ska skriv klart mitt skolarbete:) sedan ska vi tampas me nikas sömnproblem.. förstår int mej på he! han e van ti va opp ti 3 på natten å sov ti 14! så nu ha vi bestämt ti sväng e å vi håller på men nu he hans kropp helt oppåner så han somnar no men vaknar hela natten å kan vaken mitt i natten å int sov nå mer efter he å jaa, jobbit! så han ha int fått sov ut nu på en par nätter så ikväll ska vi fösök få han ti somn snabbt å sov tungt å viktigast, sov HELA natten!

men ja fick iaf använd min nya träningsdräkt!

imoron ere myki igen :D
kl 10 massage,
kl 11 hämt ut mitt förarkort från besiktningsstation,
kl 11.30 hanken å lämn in mitt arbete å hämt jenkki å far ti jobbe me hon! sedan jobb ti
kl 17 å så hem,
åk ti grönvik å häls på mamma å pappa innan vi far på lörda å så hem å böri pack! hoh:S

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar