Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 14 januari 2010

gomoron

nika å jag somna kl 21 igår! så super skönt så kom inget inlägg där senare om yogan :P men nu for nika ti skolan ti kl 8 så ja vakna å tänkt ja kan lika bra stig opp nu å gör nå nyttit (som skriv mitt arbetsplatspsykologi arbete som ja int hann gör nå åt igår å som ska va klart ida)

så nu sitter ja i sängen me en kopp tee och skriver:) men yogan! måst ja ju berätt om! he e 90 minuter långt å ja hadd trptt e va 40 så börja funder där i slute att om dehe verkligen bara e 40 min :P nåja men he va mest prat å färklaringar om vad yoga är å sånt. vi lärd oss nu första delen av solhälsningen som no gick riktigt bra. va ju no mest om andningen å sånt. men hon sa att man snabbt tappar vikt fö kroppen sätter igång å rensar ut allt skräp då man använder sig av denhe andningen och övningarna vilket lät bra! så myki skräp som jag sätter i mig så gör att man ibland känner sig så äckli! sko kännas skönt att känn sig ren och nyttig..va nog tungt viss övningar men mesta va ju no att tänj. så ja hoppas ja böri bli lite vigare efter dehe fö he e ja verkligen int nu! men he som kändes kul va att efteråt känd man sig så otrolit mjuk i kroppen:) he va en skön känsla som ja gärna sko ha lite oftare:P å ja tror dehe kan va bra fö min nacke och huvudvärk..

nåja så plus fö yoga! första gången kändes iaf int 90 min så läng men ja tror no he kommer böri gör he! en å en halv timma!

men jenkki kom me nästa vecka! efter 3 veckor tar hon int me nå flera nya så hopp me nu så e vi 3 som går he tisammans:D sko va kul! samma tid, samma plats, samma dag nästa vecka ;)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar