Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 10 januari 2010

resa

vi kompisar funderar på ett göra en till resa tillsammans! efter studenten tog jag,fia,jenny,chotta,lina och sanna en resa till cypern till ayia napa tisammans å vi hadd super kul, super väder å bargatan väldigt nära hotellet:D vi bodd i ett rum fö 6 pers så ni kan tänk er hu he va varje kväll då vi sko lag oss klar! 6 flickor och en dusch:D haha :D vi fick ligg å planee hu vi sko dusch då vi låg vid poolen fö att klar e:D men härlit va e!

så nu funderar vi gör en till, 2 år senare:D å ja e så sjukt res-sugen! vill till värmen!!! he va egentligen nika å jag som tänkt vi sko fari på nån sista minuten nå sedan men eftersom vi ska nu ti Italien om bara 2 veckor så tänkt ja att ja no måst far me tjejerna en sista gång! (vi sa att dehe troligtvis blir sista resan tillsammans eftersom vi alla böri bli gamla å har pojkvän som man vill res me å vi bor på olika ställen å studerar.. å vem vet! nästa år kanske nån e gravid som lina sa:D haha!)


förfestar på vår balkong i ayia napa! (fia fotar)





vill bli såde brun igen, helt sjukt hu brun ja va där på sista bilden?!?
S

4 kommentarer:

  1. brun å fin, men huden lider pin.. Men skit snygg bruna på sista gumman ;)
    vi har varit till sunny beach o rhodos me tjejerna och hade väldigt skoj, i år blir de troligtvis dock kroatien med kärleken :)

    SvaraRadera
  2. jå ja vet:/ e så synd! fast man no använder solkräm så ere ju no int bra.. men då he e så FINT!:D fin=pin

    sko no va kul ti far på en solresa me älsklingen å:) men blir Italien nu me han å hans familj å sedan nästa jul Thailand me han å min familj:) måst si om han å ja hinner far på nå eget här emellan!

    SvaraRadera
  3. HAHA, bra mina argument har effekt ;D Tur man int sir ut som en svetti gris på dide bilderna..

    SvaraRadera
  4. fast då FÅR gärna ta bort att de va jag som sa dede, så ingen tror ja va seriös.

    SvaraRadera