Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 2 januari 2010

god morgon!



man ha ju tappa helt uppfattningen om vad he e fö dag, vad man skall ha gjort å hu läng he e kvar man e ledig?

idag ere LÖRDAG? känns int så! he e helj, he man allti längtar efter! men nu ere ju "helj" hela tiden så man glömmer när he e he påriktigt.. men vi har inga speciella lördagsplaner:) ha festa så myki nu då he vari nyår å jul så ida ska vi ta e lugnt, fara till smessby, kanske agera chaufför åt mamma och pappa och kanske åka på avatar:) mycke kanske:)

våra morgonritualer går visst int att ändra på hu ja än försöker.. jag vill vi NÅNGÅNG sko stig opp tillsammans, ät frukost å lägg oss på soffan å prat å umgås (ja e myki fö dede ti prat å umgås jag:P) men som vanligt vaknar jag kl 10-11 och nika efter kl 12 nångång.. så ja stiger opp, äter i min ensamhet och lägger mig i soffan och kollar sex and the city! sedan vaknar han, går på datorn å jag gnäller om att vi ska göör nååå!:D mysit här:D

men imorse fick ja å boka tid till vasa day spa!! så på måndag skall ja på ansiktbehanlding:D lyx!

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar